مراسم روز کارمند برگزار شد

29 08 2015
کد خبر : 3962863
تعداد بازدید : 254

به مناسبت هفته دولت و روز کارمند و گراميداشت ياد و خاطره شهيدان والا مقام رجايی و باهنر مراسم تجلیل از زحمات کارمندان دانشگاه با حضور مسئولين و کارمندان دانشگاه در تالار حکمت دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه گیلان در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند،این مناسبت را بهانه ای برای تقدیر از زحمات کارمندان دانشگاه دانست و ابراز داشت:کار کردن در محیط دانشگاه و کارمند بودن در دانشگاهی که مخاطبین آن قشر تحصیل کرده است بالطبع سختی های خاص خود را دارد اما فرصتی مناسبی برای خدمتگزاری در عرصه با ارزش علمی و فرهنگی است.

 دکتر رضی در بخشی دیگر از سخنان خود به نوع نگاه و تفکر مدیریت دانشگاه اشاره کرد و گفت:سعی ما بر اینست که کلیه همکاران در تصمیم سازیها در جهت رشد و ارتقای دانشگاه نقش موثری داشته باشند. وی از مدیران دانشگاه خواست تا نظر کارشناسی کارکنان دانشگاه را در حیطه کاری مربوطه خود دریافت نمایند و بعد از جمع بندی تصمیم گیری کنند.

رئیس دانشگاه گیلان همچنین از تلاش های شورای منتخب کارکنان دانشگاه تشکر و اظهار امیدواری کرد تا این شورا بتواند حلقه واسط کارکنان و مدیریت باشد. 

دبیر شورای منتخب کارکنان دانشگاه هم در این مراسم  ضمن تبریک روز کارمند و میلاد امام رضا (ع)، یکی از دلایل موفقیت های دانشگاه در عرصه های مختلف را مرهون تجربه، تخصص و توانمندی کارمندان دانشگاه دانست.

محمد ابراهیم رجب پور دوران کنونی را دوران طلایی همگرایی کارمندان و مسئولان خواند و تشکیل شورای منتخب کارمندان دانشگاه که در حال حاضر آمال و آرزوی بسیاری از دانشگاه های کشور است را زایده اندیشه ای است که مشورت و تعامل را در سرلوحه خود قرار داده است.

شایان ذکر است در این مراسم از 13 کارمند نمونه دانشگاه  و 43 کارمند نمونه در دانشکده ها و معاونت ها با اهدای لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد و همچنین به قید قرعه به بیست و پنج نفر از حاضرین حواله وام قرض الحسنه تقدیم شد.

لیست کارمندان نمونه

منبع : سایت دانشگاه http://www.guilan.ac.ir/news/index.php?a=09852  
دسته بندی :
خبرها